Cold as winter!


Bild från i somras, då tyckte jag att det var kallt, nu ä det ännu värre!

Torsdag idag, känns helt sjukt att veckan gått så fort. Men nu har jag i alla fall tagit tag i saker och har fått lite fixat! Så det känns skönt, men fortfarande inget telefonsamtal dock, och jag är inte personen som är duktig på att vänta, vill jag något ska det hända på en gång!! Men jag lär mig ju något nytt, alltid något!

Idag ska jag till skolan och ha två lektioner (för er som inte vet så läser jag nu på magisterprogramet för fastighetsvetenskap) tycker inte att det är så kul, men tills jag får jobb, som jag söker febrilt, så är det lösingen. Så nu innan det ska jag bara chilla, äta frukost, sen efter ska jag träna, städa och sen *happy, happy* kommer min daddio!!! åh så mysigt det ska bli o ha pappsen här i helgen :) I need support :) hehe...

så det kommer vara dagen och en dagens kommer Later.

xoxo

<3


Kommentarer
Postat av: Melina

hahah ja,att man klagade på temeraturen i somras - nu fryser man ihjäl istället!

2009-10-15 @ 15:38:59
URL: http://mmelina.se
Postat av: Viktoria ♥

sV: visst är den fiin :) brrrr!

2009-10-15 @ 16:47:32
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0