Du som reser mig, se mig, hör mig, känn mig, jag måste ut för att hitta in...



Pust, måndag, nu har pappsen åkt hem efter en underbar helg, men nu känns det lite tomt, det kan ju vara för att älsklingen ä på jobbet o jag sitter hemma alone. Och då blir det ju att jag tänker på jobbet, skolan o allt, jag känner som att jag ä lite fast i situationen av att vänta... Och det värsta jag vet är att vänta! Jag fattar inte vad det är som tar sådan tid, men om det kommer ett positivt svar av det så är det ju värt det, men om inte... Jag vill i allafall bara få ett svar, så att jag vet vad jag ska göra och hur jag ska gå vidare, förutom detta är mitt liv underbart, men fan detta stör mig!

Nu ska jag inte göra as mycket, sitta vid datorn en stund, sen tv och sen kommer martin hem, åhh jag vill jobba och jag skulle verkligen bli asbra för det jobbet, I know it!!

hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0