The weekend!



Jacka: Bik Bok
Halsduk: Bik Bok
Skjorta: Bik Bok
Linne: Bik Bok
Sammetstights: Bik Bok
Sneakers: Nike Air max
Glasögon: Specsavers
(varierande shopping ställe :) )

Igår jobba jag från 9-16 och sen kom jag hem till mysiga hemmet med söta älsklingen o pappsen, då fixa vi lite käk, och sen hyrde vi film. Utanför affären mötte vi också en underbar fransk bulldog, jag vill så gärna ha en, allt det handlar om är tid. Men jag tror att vi kanske kan ha en snart :) Hoppas hoppas!! Det vra kul på jobbet med och girlsen hade varit så duktiga så vi vann tävling och fick en vinterjacka till.. :) tjoo kul!! kommer nog ha på mig den idag!

Idag har jag varit o tränat (satsafro) och nu ska pappsen o jag iväg till utsiktspunkten över bron... det ska bli mysigt, jag älskar havet, så det är härligt att få vara nära ibland... Men nu är det bäst att jag gör mig klar, för pappa är nog färdig o jag har inte fönat håret.

Ha en underbar söndag! (Gossip girl idag!!!)

Puss

Kommentarer
Postat av: rafia

nice! fan vad din halsduk ser härlig ut

2009-10-18 @ 17:00:52
URL: http://rafia.blogg.se/
Postat av: j med ett j - [pjohanna.blogg.se]

Hyra film är roligt

2009-10-18 @ 19:40:10
URL: http://pjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0