Wonderfull



Har verkligen haft en supertrevlig dag! Först när jag kom med tåget så åkte vi ut till farmor och firade henne och det var verkligen trevligt och det märktes att hon tyckte om det! Sen åkte vi hem till min faster o farbor o kusin. jag badade i deras pool och sen blev det supergod mat o vin och vi pratade och skrattde länge! Sen blev det att åka hem till papps där jag ä nu och ska snart sova! Imorgon blir det bad med Stinis och sen ut o äta med mamms faster och kusin! O sen hem till äslklingen i malmö igen :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Melica

Sv: Tack! Visst är den härlig :) Såg den i H&Ms webshop, där den var på fullpris och var nära att köpa den men tvekade på storlekar och så, sen ser jag den på rean nästan 300 billigare ! :)



Hoppas att du har det trevligt med släkten! :)

2010-07-19 @ 01:45:59
URL: http://bigmacmelica.blogg.se/
Postat av: Melina

underbara bilder :)

2010-07-19 @ 10:10:07
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0