SATC 2 var grym!!


SATC-outfit!
Klänning: Hm trend
Pumps: Hm
O så fina Emms med på en bild också :)

Filmen var verkligen jätte bra, men jag är ju verkligen helt besatt av SATC och jag är verkligen en Carrie, I love her!! Och alla outfits o allt, så bra! SÅ se den, jag ska se en gång till :) Nu ska jag strax åka till jobbet, där vi har club friday event idag, det kommer bli grymt, så kom förbi om ni har vähgarna förbi i köpenhamn!! Innan idag har jag varit i skolan och det var sista lektionen för terminen, nu är det bara en hemtenta kvar, det går fort, men sen är det SOMMAR!!! O denna helgen kommer bli  toppen, för ikväll kommer världens bästa mamma, ska bli supermys!!

Puss

Kommentarer
Postat av: AD

Du är supercool! :)

2010-05-28 @ 14:11:29
URL: http://pepsilepsi.blogg.se/
Postat av: Emma

Glömde fråga i torsdags var du hade köpt ditt fina armband? :)

2010-05-29 @ 12:47:27
Postat av: Elle

SV sötaste Emma: Det köpte jag på bik bok i vintras, finns tyvärr inte kvar :( Vilken mysig kväll vi hade!!

2010-05-30 @ 19:34:19
URL: http://fashionforelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0