När mörkrets sista trummor dånar ut!



Alltså det lyckoruset som jag känner nu har jag väntat på i över ett år :) Från och med 1 november kan ni kalla mig för områdesansvarig på hyresbostäder i Norrköping, det känns så jävla bra!! Jag är så glad, så nu är det bara att fixa med allt och sen kommer det bli att pendla mellan norrk-link-malmö, men sen kommer vi att flytta upp!! Detta kommer bli toppen! Innan vi flyttar upp ska jag bli roomie med min fina kusin och det kommer bli kul!!

WWWWWWWWWWWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Melina

vad roligt för dig :D grattis igen!

2010-10-15 @ 11:22:51
URL: http://mmelina.se
Postat av: Kae

Så du fick jobbet? Är det två utannonserade jobb eller hoppade du av i slutändan? Ska dit på intervju som områdesansvarig jag med..

2010-11-02 @ 16:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0