The first cut is the deepest!


Gårdagens Outfit! - Invigde min nya vinterjacka från Adidas igår.
Tröja - Bik Bok, Linne - Solo, Tights - Hm trend, Sneakers - Nike

Fredag idag! Gick upp för en halvtimme sen och ska äta lite frukost nu! Och så måste jag städa lite för ikväll kommer Älsklingens bror och tjej, med barn, det ska bli superkul! Innan det ska vi hämta min nya bil :) Känns jätte konstigt men jag har köpt en och den är jätte fin :) Sen blir det träning o så som vanligt under dagen!

Ha en underbar Fredag!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Mimman

Grattis till jobbet. Vad roligt:). Vad är det för bil du har köpt? Puss

2010-10-22 @ 09:15:59
Postat av: Melina

fina leggins:D

2010-10-22 @ 10:58:02
URL: http://mmelina.se
Postat av: Linnea

SJukt snyggt! Var har du köpt den jackan och var är de SJUKT coola leggingsen från?!

2011-01-13 @ 17:07:54
Postat av: Nadja

gillar färgklicken till din outfit

2011-12-01 @ 15:15:27
URL: http://nayjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0