Dagens outfit!

Idag har jag rensat ut och slängt en massa kläder, skor och annat! Känns riktigt skönt, det blev typ 4 stora påsar kläder och en stor påse skor... känns skönt när det är gjort sen har jag tvättat hela dagen o sen varit o träffat några kompisar nu på kvällen ;) Men idag har jag varit ganska slapp i outfiten o osminkad, men det måste ju kännas bra när man ska städa ;) Tänkte nu sätta mig o mysa i soffan med martin o kanske kolla lite i La redoute o Hm höst, Martin kanske dock inte är så intresserad!! Men hoppas alla har haft en bra kväll och att ni får en bra start på nya veckan! LOVE. Puss till alla!

Tröja: Hm
Sjal: Mammas gamla
Jeans: Lee
Seglarskor: Vagabond
(Ber om ursäkt för tvätten i bakgrunden :)

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: åh tack så mycket :D

tjusig oufit :)

2008-08-10 @ 22:41:32
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Söta skor!

2008-08-11 @ 10:33:09
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0