Todays outfit!

Hej alla snyggingar =) hur e läget en kväll som denna? =) jaja idag är jag trött igen! Fattar inte hur man kan vara trött hela tiden, men det är väl så det är. Man går upp tidigt o sen till jobbet o så hem sent, o så trött! Jag längtar till det roliga som väntar ;) Ikväll eller nu rättare sagt har jag tänkt att lägga mig på soffan o bara slappa, så nice! Imorgon är det fredag o det gillar jag, underbart! För det betyder HELG! I alla fall jag hoppas att bejbsen har en bra kväll och att vi hörs imorgon. Puss till alla! Och detta har jag haft på mig idag:

Jeansjacka: Cheap Monday

Kofta: La redoute essentials

Tee: Crocker

Jeans: Replay

Skor: Cheap Monday

Armband: Peace, Ms Bijoux


Love


Kommentarer
Postat av: Fridas fashion & style

Snygg outfit! :) Kramen.

2008-08-14 @ 20:30:49
URL: http://fridelii.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: hihi ja eller hur :)



fin outfit :)

2008-08-14 @ 20:35:54
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0