Hur annorlunda kan man va?

Mångfald är det något som finns i Sverige? kanske stora ord att ta i min mun men det är något jag funderar på. Jag bor i Malmö och när jag går på stan tänker jag "många ser så lika ut". Men så kommer det någon som "sticker ut" och det gör mig så glad. Självklart har jag synpunkter på vad jag tycker är snyggt då man sticker ut.... men typ någon som matchat vintage och lyx på ett bra sätt, det är GRYMT snyggt. Eller är det någon som verkligen fått till det, då blir man lycklig. Sen finns det ju andra sätt att sticka ut på som t.ex. punkare eller svartrockare, kanske inte hade varit mitt första val, men men... det är kul att man är olika =) Men om man går lite längre som att man tar en punkare, har han en egen stil eller har han bara i sin tur kopierat någon annan. Vilket är min punkt till viss mån kopierar vi nog alla varandra men det som är viktigt att veta (tycker jag) är att man själv känner att jag klär mig såhär för mig själv och inte för någon annan.

Jag är ledsen för att det inte kommit upp någon bild än, men det kommer. För vad är en modeblogg utan "dagens outfit"

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0