Todays me!

Hej snyggingar. Nu är jag hemma igen efter en lång dag =) Men dock så kul. Det börja med att E och jag har startat på arbetet och hon bjöd på rostad paprika soppa, mycket gott. Sen har jag varit i Köpenhamn o jobbat på Bik bok, i love it, börjar faktiskt bli bättre o bättre på danska nu =) och efter det skulle Martin o jag äta på China bara att de stängde nio fast det stod tio på dörren ?? men men så det blev MANDO istället, det är så sjukt gott <3 sen gick jag o älslingen hem och nu sitter jag i myskläder o kommer att somna vilken sekund som helst. så jag har helt enkelt haft en mycket bra dag!!

Nu ska jag sova snart, och här är Todays Me:

Klänning: monki
Sjal: Mammas gamla
gata av glans: Bik Bok
Armband: Ms Bijoux och Tomas Sabo, bissmarck.

Sov gott darlings!

Kommentarer
Postat av: Milla

hehe opsi;P

2008-11-29 @ 01:25:39
URL: http://milllaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0