2009 here I come!

Idag är det 2009 och jag tror att detta året bär med sig bra saker och möjligheter, jag vet redan några roliga saker som kommer att hända och förhoppningsvis kommer de bli fler =) men det jag glömde att skriva igår är att man ska vara tacksam för att man har det bra och att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad, och att det är mänskligt att fela och man har rätt att bli förlåten, det är lite så jag försöker leva, man ska aldrig ta någon förgiven =) OCh det gör jag inte jag älskar martin, min familj och mina vänner massor och jag hoppas att de vet det, jag är faktiskt duktig på att tala om det för dem!!

Men i alla fall nyår igår var toppen, sjukt god mat, massor skratt och prat, och sinnessjukt mycket fyrverkerier! Vi åkte ut till ribbersborg vid havet till tolvslaget, där ser man stora delar av Malmö och ojojoj, jag har aldrig sett så mycket! Här kommer lite bilder från igår:

Spelar Wii.

söta syster o jag.

Krämig hummersoppa till förrätt.

Ostbricka till mellanrätt.

Plankstek till huvudrätt, så gott!

Mangosorfait, med hallon och passionsfruktssås, GOTT!

Mammsen o jag!

Älsklingen <3

Wii!

Sötaste syrran wiiar.

På ribbersborg vid tolvslaget.

Sandstrand!

Mysigt var det!

Champagne!

Fyrverkerier!!

Nyårsaftonsoutfit:

Paljettklänning: Bik Bok (ny)
Tröja: Hm
Strumps: Bik Bok
Klocka: Adidas

Vi hade verkligen ett toppen nyår, super! Nu ska jag nog kolla på The hills och bara slappa, ha det bra sålänge!

Puss puss


Kommentarer
Postat av: minaya

Mmm va hungrig jag blev när jag kollade på bilderna.. haha

Vilka fina bilder..



Själv jobbade jag.. Så jag satt och stirrade in i dumburken och väggen ett tag.. det var det närmaste fyrverkeri jag kom.. haha.. Men det var självvalt också iof.



Allt bra med dig, inte för bakis hoppas jag . hihi



Kram



Fresten..

Om du vill stötta lite så kan du rösta in mig på listorna.. Läs då mitt inlägg nu sist :-) och följ instruktionerna. Röstningen tar slut imorgon fm.



Kram igen

2009-01-01 @ 17:08:34
URL: http://minaya.blogg.se/
Postat av: Julia <3

Mysigt! Gott nytt år i efterskott. :-)

2009-01-01 @ 20:24:59
URL: http://jmbp.blogg.se/
Postat av: Alina

Nice pics! allt bra med dig? :)

2009-01-01 @ 22:29:33
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0