Pretty in Pink!

Hello (halo halo halo halo...) bara en låt som jag har rå huvudet! Idag har varit en mysig dag, först vakna jag o så åt jag mitt nybakta supergoda bröd, sen städa jag lägenheten och sen bar det av till stan. Där jag köpte färgning till textil, tulpaner och band som jag ska sätta på en kavaj =) Sen mötte jag söta El och vi ficka på Wayne´s sen gick vi en sväng på stan, det är alltid så mysigt att hänga med henne. Sen gick jag hem och hade tvätte stuga, och mys med martin. och precis nu har vi ätit GI-kebab, supergott!

Nu ska jag strax kolla på lyxfällan och sen blir det läggdags, imorgon blir det först jobb och sen kommer världens bästa mamma och syster =) Åh jag saknar dem så!!!! Jag ska nog shoppa några saker som ligger undanlagda på jobbet också imorgon... hmmm me like!

Nu ska jag ta en filt och lägga mig på soffan, MYS! Här är dagens outfit:


Sweat: Bik Bok ( jag älskar den verkligen)
Linne: MQ
Jeans: Monki
Sjal: Mormors gamla

Det var det hela =) 

Puss puss 

Kommentarer
Postat av: Melina

haha på sista bilen ser du vääääldigt trött ut ;P

2009-03-06 @ 08:15:42
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0