Outfit!


Mössa: Hm
Jeansväst: Cheap monday
Kofta: Hm trend
Tröja: Gina
Jeans: 25/7 (Bik Bok)
Sneakers: Lacoste
Väska: hm
Sjal: Gina

En dag med höstdagg har det varit idag, och jag gillar det, jag tycker att det är befriande på något sätt. Älsklingen o jag har precos varit på nya IKEA som är sjukt stort, och fylt med massa folk, eftersom det öppna i onsdags... Det blev lite doftljus och lampor som fick följa med hem och sen blev det bauhaus och Krauta, det är nog världens tråkigaste affärer, men det gick bra. Tygaffären får vänta till nästa helg, då jag hade glömt att mäta längden från fönster till golv, men mamma kommer inte för än om två veckor, då hon ska sy dem :)

Nu ska jag mysa i soffan i doft utav äpple och kanel :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Fint!



Här regnar det också så nu är all snö borta.

2009-10-25 @ 18:57:44
URL: http://myshoebox.se
Postat av: ida myrin

sv: ja visst gör det!? :)



allt bra?♥

2009-10-25 @ 23:25:25
URL: http://myrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0