No Phone!!!


Perfektion från YSL, Enkel och snygg, till en galen outfit :)

Dagen idag började skitbra, med träning och fint väder. Sen blev det föreläsning och sen gick jag till stan o gjorde några ärenden som banken, ett inköp på hm och sen skulle jag lämna in min iPhone på telenor för att displayen har gått sönder och allt gick bra tills han säger att de inte har några lånetelefoner!! VA!!!!! ingen telefon på en vecka!!! Jag kommer dö, förlåt att jag låter superytlig, men jag är verkligen beroende av min fina fina iPhone. Så vi får väl se när abstinensen smyger sig på. Förhoppningsvis hade svärmor o svärfar som kommer imorgon o hälsar på en extra telefon som jag kan ha så länge... Nu ska jag städa lite, o så. Jag har ju tränat men jag är sugen på att gå ut o gå en sväng, för det är ju så underbart väder!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0